Retur av varer

Har du problemer med varer du har kjøpt hos oss, finner du veiledning her.
Gjør du ikke det, eller har andre spørsmål angående leverte varer, ta kontakt på e-post post@mopedbilnorge.no.

RETUR OG REKLAMASJON

Retur av varer

Har du varer som er defekte og innenfor garantitiden, finner du all den infoen du trenger her.
NB! Fysisk skade dekkes ikke av garantien. All retur av varer må avtales skriftlig på forhånd og originalemballasje bes benyttet for å unngå transportskader. Du vil i løpet av én virkedag motta en e-post, til din registrerte mailadresse, som vil inneholde all nødvendig informasjon rundt din retur / reklamasjon.

Hvis en vare blir testet og ingen feil funnet eller er skadet av bruker, kan det bli belastet med kr. 190,- i testgebyr + returfrakt.

Postskade
Dersom din bestilling har blitt skadet under frakt finner du informasjon om hva du skal gjøre under. Posten:
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres.

  1. Du må ta vare på emballasje, samt produktene.

  2. Registrerer en retur hos oss via post@mopedbilnorge.no.

  3. Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.

  4. Sammen med posten skriver du ut en skademelding.

  5. Postens skademelding og en godkjent returmelding fra Mopedbilnorge sendes til Mopedbilnorge sammen med de(n) skadde varen(e).

Lovverket henviser til at du gjør ting “innen rimelig tid” og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.

Angrerett

Last ned angreskjema

Denne gir deg rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Du vil da få tilbakeført alle dine kostnader ved kjøpet (returporto må bæres av kunden). Vi gjør oppmerksom på at alle varer som skal byttes må være ubrukte og all orginalembalasje må følge med.

Oppdager du feil eller mangler ved produktet du har kjøpt, bør du kontakte oss så snart som mulig. Ved godkjent reklamasjon erstatter vi varen kostnadsfritt.